9 نکته ی اساسی در تولید محتوا
نکتههای مهم در تولید محتوا
در این پست میخواهیم 10 نکتهی اساسی در تولید محتوا را برای شما توضیح دهیم؛ با من همراه باشید.
1- سعی کنید هر روز بنویسید.
نوشتن به شما کمک میکند تا در تولید محتوا کارتان راحتتر شود. زمانی که ما هر روز تلاش میکنیم تا بنویسیم ایده های جدید به ذهنمان میرسد اما وقتی که نمینویسیم ایده ها در ذهنمان میمانند و اجازه نمیدهیم ایده ی جدید در ذهن ما شکل بگیرد.
2- در چند نوع تولید محتوا را انجام دهید.
شاید خیلی از ما وقتی به تولید محتوای متنی عادت میکنیم این برایمان سخت است که مسیر را تغییر دهیم اما باید یادمان باشد که افراد مختلفی مخاطب هدف ما هستند. پس باید تولید محتوایمان به صورت متنی، پادکست، ویدئو، اسلاید، وبینار و صورت های دیگر انجام شود تا برای مخاطبانمان جذابیت داشته باشد.
3- از خودتان بپرسید محتوا را برای چه کسی تولید میکنید؟
سوالی که قبل ازتولید محتوا باید از خودمان بپرسیم این است با تولید این محتوا میخواهیم چه پیغامیبه مخاطب خودمان انتقال دهیم؟ یا هدف ما از تولید این محتوا چیست؟ برای موفقیت در تولید محتوا باید مخاطبان را از نظر سن، تحصیلات، جنسیت، موقعیت مکانی و غیره تقسیمبندی کنید.
4-محتوا چه سودی برای مخاطب داره و قراره چه مشکلی از اون رو حل کنه؟
محتوایی خوب و ارزشمنده که یک مشکل رو از مخاطب حل کنه و یا اینکه یک سود و منفعتی برای مخاطبان ما داشته باشد. محتوای آموزشی رایگان یکی از بهترین محتواها برای مخاطبان است.
5- محتوای مورد نظر چگونه منحصر به فرد خواهد شد؟
برند و محتوای شما زمانی در ذهن مخاطب ماندگار میشود که محتوایتان نسبت به رقیبان خود یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد. مثلا در نوع نگارش و شیوهی بیان متفاوت باشد. یک نکتهای را فراموش نکنید: محتوایی را خلق کنید که تا قبل از این در دسترس دیگران نبوده است.
فیلم آموزشی بازاریابی محتوایی (آموزش تولید محتوا)
6- بهینهسازی محتوا برای سئو:
اگر محتوا را در قسمت بلاگ وب سایتتان قرار میدهید یادتان باشد باید حتما محتوا را سئو کنید. مثلا: افزودن کلمات کلیدی مناسب، استفاده از URL کوتاه و مجزا، تگ های درست و به جا، فرمت زیبا و خوانا و لینک های داخلی و خارجی همه و همه محتوای شمار با ارزش تر و قابل رویت میکنند.
7- پخش و ترویج محتوا:
ما باید محتوا را پس از تولید در جاهای مناسب مثل شبکه های اجتماعی مان، پست های بلاگ و کتاب های الکترونیکی محتوا را منتشر کنیم. انتشار محتوا با توجه به محیط انتشار مهم است مثلا برای پست های شبکه های اجتماعی نباید محتوای بلند قرار دهیم.
8- تحلیل و بررسی فیدبک ها:
پس از انتشار محتوا باید بررسی کنیم که محتوای ما چه میزان ترافیکی برای ما آورده است یا اینکه در شبکه ی اجتماعی ببینیم محتوا چه میزان به اشتراک گذاشته شده، لایک خورده و ذخیره شده است. که با بررسی این موارد متوجه میشویم مخاطبان چقدر محتوا را دوست داشته اند و چقدر برای ما بازخورد مثبت داشته است.
9- بازنشر محتوا:
وقتی میبینید محتوایی خوب بازخورد گرفته است میتوانید آن را در قالب ها و فرمت های دیگر تولید کنید. مثلا محتوای متنی را به پادکست تبدیل کنید، محتوای پادکست را به ویدئو و یا اینکه به اینفوگرافیک تبدیل کنید وغیره. این کار باعث میشود تا مخاطبان بیشتر و جدیدتری را پیدا کنیم.
با تشکر خانوم سین.
Thanks for the advice on credit repair on this excellent site. Some tips i would tell people should be to give up the particular mentality that they may buy currently and shell out later. Being a society many of us tend to try this for many issues. This includes vacation trips, furniture, along with items we wish. However, you’ll want to separate your current wants out of the needs. If you are working to boost your credit score actually you need some trade-offs. For example you’ll be able to shop online to save cash or you can look at second hand merchants instead of high-priced department stores pertaining to clothing. https://zyprexaolanzapine.com/#